وزیراعظم عمران خان کی بحرین کے ولی عہد شہزادہ سلمان بن حماد بن عیسیٰ الخلیفہ سے ملاقات۔

50 Views

وزیراعظم عمران خان کی بحرین کے ولی عہد شہزادہ سلمان بن حماد بن عیسیٰ الخلیفہ سے ملاقات۔

۔۔محمد امانت اللہ ۔ جدہ

وزیر اعظم عمران خان نے آج مملکت بحرین کے ولی عہد شہزادہ سلمان بن حماد بن عیسیٰ الخلیفہ کے ساتھ ریاض میں "مشرق وسطیٰ کے سبز اقدام” سربراہی اجلاس کی سائیڈ لائن پر ملاقات کی۔
دونوں برادر ممالک کے درمیان مختلف شعبوں میں قریبی تعاون پر اطمینان کا اظہار کیا۔
انہوں نے دوطرفہ اہمیت کے مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا اور افغانستان کی تازہ ترین پیش رفت پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

پاکستان اور بحرین کے تاریخی اور گہرے برادرانہ تعلقات ہیں: وزیراعظم

وزیراعظم عمران خان نے اس بات پر زور دیا کہ پاکستان اور بحرین کے تاریخی اور گہرے برادرانہ تعلقات ہیں۔ دسمبر 2019 میں اپنے دورہ بحرین کو یاد کرتے ہوئے وزیراعظم نے دوطرفہ تعلقات میں بڑھتی ہوئی رفتار کو مزید تقویت دینے کے لیے باقاعدہ اعلیٰ سطحی تبادلوں کی اہمیت پر زور دیا۔
ولی عہد نے اس بات پر زور دیا کہ بحرین پاکستان کے ساتھ اپنے تعلقات کی بہت قدر کرتا ہے اور اسے تمام جہتوں میں اپ گریڈ کرنے کے لیے پرعزم ہے۔
وزیراعظم عمران خان نے زور دیا کہ ایک پرامن اور مستحکم افغانستان پاکستان اور خطے کے لیے انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ انسانی بحران کو روکنے ، معاشی تباہی سے بچنے کے لیے افغانستان میں طویل مدتی ترقی و استحکام کی حمایت کے لیے عالمی برادری کی مستقل طور پر مثبت کردار ادا کرے۔

وزیراعظم نے افغان عوام کی مدد کے لیے افغانستان کے منجمد اثاثوں کی بحالی کی اہمیت پر بھی زور دیا۔ پاکستان اور بحرین مختلف شعبوں میں تعاون کو مضبوط بنانے اور باہمی دلچسپی کے تمام امور پر قریبی مشاورت برقرار رکھنے پر اتفاق کیا۔
وزیراعظم عمران خان نے شاہی شہزادہ سلمان بن حمد بن عیسیٰ الخلیفہ کو دورہ پاکستان کی دعوت دی ۔
ولی عہد نے جلد سے جلد دورہ کرنے کا ارادہ ظاہر کیا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے