پاکستان قونصلیٹ جدہ میں 5 اگست ”یوم استحصال کشمیر “ کے موقع پر تقریب کا اہتمام کیا گیا

286 Views

یوم استحصال کشمیر

۔۔۔محمد امانت اللہ ۔ جدہ

پاکستان قونصلیٹ جدہ میں پانچ اگست ”یوم استحصال کشمیر “ کے موقع پر ایک تقریب کا اہتمام کیا گیا جس کے مہمان خصوصی میڈیا کنسلٹنٹ مسٹر منصور نظام ایڈین تھے۔
تقریب میں وادی کشمیر میں بھارتی مظالم سے متعلق ایک مختصر دستاویزی فلم بھی پیش کی گئی۔ صدر پاکستان ، وزیر اعظم پاکستان، وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کے پیغاما ت پڑھ کر سنائے گئے، صدر پاکستان کا پیغام شائق بھٹو جبکہ وزیر اعظم کا پیغام قونسل پریس حمزہ گیلانی نے پڑھ کر سنایا۔

اس موقع پر پاکستان کا نیا نقشہ بھی اسکرین پر دکھایا گیا۔ قونصل جنرل خالد مجید نے اپنے خطاب میں گزشتہ سال 5 اگست کے ہندوستان کی غیرقانونی اور یکطرفہ کارروائیوں پر روشنی ڈالی اور اس بات پر زور دیا کہ کشمیر کو پنجرے میں تبدیل کرنے کے باوجود، ہندوستان آزادی پسند کشمیری عوام کے ناقابل تسخیر جذبے کو دبانے میں کامیاب نہیں ہوا ہے۔
انہوں نے ہندوستان کی ناقابل قبول کارروائیوں اور انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں کو اجاگر کرنے کے لئے حکومت پاکستان کے مختلف بین الاقوامی فورمز پر اٹھائے گئے اقدامات کا ذکر کیا۔
انہوں نے برادری سے اپیل کی کہ ہم سب کو اجتماعی کاوشوں کے ذریعہ بھارتی پروپیگنڈے کا مقابلہ کرنے کے لئے انفرادی اور اجتماعی طور پر اس مسئلے کو ہر فورم پر اٹھانے میں اپنا بھرپور کردار ادا کرنا چاہئے۔

چیئرمین کشمیر کمیٹی مسعود پوری، جنرل سکریٹری، جموں و کشمیر اوورسیز کمیونٹی سردار وقاص، نائب صدر اوؤسیز کشمیر کمیونٹی چودھری معروف حسین نے اپنے خطاب میں اسلام آباد میں مندر بنانے پر احتجاج کیا اور کہا کہ کشمیر کا مقدمہ بیرون دنیا تک پہنچانے کیلئے آزاد کشمیر کے رہنماؤں کو مختلف ممالک کا دورہ کریں تاکہ وہ زیادہ بہتر انداز میں کشمیر کا مقدمہ پیش کرسکیں۔

نائب صدر جموں و کشمیر اوورسیز کمیٹی، اور مسٹر پرویز یوسف، ممبر کشمیر کمیٹی جدہ نے بھی اظہار خیال کرتے ہوئے کشمیر تقسیم کا ایک نامکمل ایجنڈا ہے اور اسے اقوام متحدہ کی قرار دادوں کے مطابق حل کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔

مہمان خصوسی منصور نظام ایڈین نے مقبوضہ کشمیر میں ہونے والے ظلم کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ مملکت سعودی عرب کشمیر کے مقصد کی مکمل حمایت کرتا ہے۔

او آئی سی میں پاکستان کے مستقل مندوب سفیر رضوان سعید شیخ نے اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارت نے کشمیریوں کی شناخت پر حملہ کیا ہے اور بھارتی قبضے کا معاشی نتیجہ کشمیریوں کے لئے چار ارب ڈالر کا نقصان ہوا ہے۔

انہوں نے اقوام متحدہ کی متعدد قراردادوں کے ذریعہ عالمی برادری کی طرف سے ان سے وعدہ کیا گیا، حق خود ارادیت کے حق میں جائز جدوجہد میں مظلوم کشمیریوں کی حکومت کی مسلسل سیاسی، سفارتی اور اخلاقی مدد کی حکومت کی تصدیق کی۔
انہوں نے پاکستان کے نئے سیاسی نقشہ کی اہمیت پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

Follow news10.pk on Twitter and Facebook to join the conversation

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے